We zijn verhuisd!

24 september 2018 - Surry Hills, Australië

maadag 24 sept.   14:55    15 graden

Hoi Iedereen,

Ondertussen zijn wij een week verder en we zijn inmiddels verhuisd naar een plekje voor onszelf!

We wonen nu in een woning met 12 andere mensen, allemaal in de leeftijdscategorie van 19 t/m 29. Iedereen in dit huis komt uit Europa, zo zijn er een aantal mensen uit Duitsland, Frankrijk, nog een paar uit Nederland, iemand uit Spanje en nog iemand die uit Tsjechië komt.  Het is een gezellig huis in Surry Hills (vlak bij de stad en dicht bij veel kroegjes en het treinstation).

Naast de leuke dingen die we hebben gedaan (blue mountains, wilde kangaroos, mooie tripjes met de auto) zijn we deze week ook naar de Universiteit van Sydney geweest om het terrein te verkennen en onszelf voor te stellen aan de mensen daar en het onderzoek een beetje op te starten.

Ergens deze week zullen we kennismaken met de mensen van de Nederlandse School in Sydney. We moeten dan een planning maken, zodat de leerkrachten ook weten wanneer we welke kinderen zullen gaan testen en zij daar rekening mee kunnen houden. Als dit alles is gebeurd kunnen we echt van start met het onderzoek.

Carlien & Chantal!

1. Wiesje verhagen:
    24 september 2018
    Wat fijn dat jullie woonruimte hebben gevondenen leuk dat het allemaal jonge mensen zijn. Goed dat jullie kennis gemaakt hebben met jullie werkplek. Wat een avontuur!
    Veel succes en veel plezier gewenst
  2. Riet:
    24 september 2018
    Een hele fijne tijd in jullie nieuwe stulpje en succes met de studie heel veel liefs OMA💕💕💕
  3. Oma. maring:
    Ik h
  4. Oma. maring:
    24 september 2018
    Opa oma hebben een fijne. Vacantilels op de boot ms Azolla gehad 15 september fam dag van Loos dat was geweldig ,22 september. VAN fam Maring naar. Gevangenis museum ook leuk , geweldig dat je naar je zin hebt . groetjes dikke kus .
  5. Bea Veldman:
    24 september 2018
    Hoi fijn om weer wat te horen wat een belevenis allerlei dingen gedaan en gezien Nu jullie een eigen plek hebben kunnen jullie je voorbereiden op wat komen gaat Prachtige foto s komen voorbij volg jullie met plezier veel succes en fun gr
  6. Alie Meijerhof:
    29 september 2018
    Nu maar aan de slag. Leuke foto"s. groetjes van hier.
  7. Gerrit en Antje:
    7 oktober 2018
    Hoi, leuk om te lezen hoe het gaat en wat jullie beleven. We kijken uit naar de volgende verhalen en foto's!
    Geniet van deze bijzondere tijd! een knuffel uit Schildwolde.
  8. Lena, Ylona, Irene & Anouk:
    19 oktober 2018
    Hallo, wij zijn Irene, Lena, Ylona en Anouk (derdejaars logopediestudenten Hanze) en wij gaan in februari ook naar Sydney, Australië. Wij zouden graag contact met jullie willen opnemen! Hebben jullie een emailadres waar wij contact met jullie kunnen opnemen?