Het gaat goed

21 oktober 2018 - Rozelle, Australië

21-10-18 16:31     bewolkt en 18 graden

Hoi!

Het gaat goed met ons. We hebben deze week voor het eerst kinderen getest met de taaltesten. We hebben nu alle 4 locaties van de Nederlandse school gezien. Ze zijn niet allemaal even dichtbij, maar de route er naar toe is geen straf. Één locatie bijvoorbeeld kunnen we naartoe met een dubbeldekker bus. Het leek net alsof we op vakantie waren. Zo'n mooi uitzicht en we gingen voor het eerst over de Harbour Bridge rijden. We zijn ongeveer 1,5u onderweg voor 2 locaties, de andere zijn gelukkig wat dichter bij. Aankomende week beginnen we met het spraakonderzoek. Dat hebben we allebei nog nooit afgenomen, dus dat wordt even wennen.

We hebben ondertussen nieuwe mensen leren kennen en hebben daar ook veel contact mee. Zo zijn we met een aantal naar de Blue Mountains geweest, hebben we vuurwerk gekeken in Darling Harbour (dat is elke week op zaterdag) en hebben we al een verjaardag van iemand gevierd en haar een surfles cadeau gegeven. We gaan met een stuk of 10 anderen ook leren surfen het eerste weekend van november. Het zal mij benieuwen of ik ooit op zo'n board kan blijven staan.

Tot snel,

xxx Carlien

1. Wiesje verhagen:
    Hoi Carlien,
    Leuk even van je te horen. Gisteren sprak ik Klaas nog even en ik app of bel ook wel met Ellen natuurlijk.
    Spannend dat jullie zijn begonnen, ik kan me voorstellen dat het lastig is om alles goed op een rijtje te krijgen. Er gebeurd zoveel en alles is nieuw. Het is ook leuk om andere mensen te ontmoeten en leren kennen. Ik kan me voorstellen dat de dagen voorbij vliegen.
    Succes de komende tijd en ook veel plezier natuurlijk,
    Wiesje.
  2. Betsie:
    21 oktober 2018
    Wat leuk dames!! Heel veel plezier en vooral genieten!!
  3. Riet:
    21 oktober 2018
    succes dames en geniet van de omgeving
  4. Alie Meijerhof:
    22 oktober 2018
    Leuk om even weer een berichtje te krijgen.
    Het is een werk-vakantie zie ik wel!!
    Wat een prachtig land.
    Succes met al jullie dingen en geniet er van.