AANGEKOMEN IN SYDNEY

14 september 2018 - Rozelle, Australië

Lieve allemaal,

Hier Carlien. Het avontuur is begonnen! We zijn na 24u reizen aangekomen in Sydney. Zelf had ik nog nooit zo lang in een vliegtuig gezeten. Eerst meer dan 11u naar Singapore en daarna nog 7u naar Sydney toe. Het viel me reuze mee. We werden heerlijk verwend en ik heb wel wat aantal uren slaap kunnen pakken. Voor ik het wist was het weer voorbij. De tussenstop op Singapore vond ik heerlijk. Er ligt daar overal tapijt op de grond en er klonk een fijn piano muziekje op de achtergrond. Eenmaal op Sydney airport hadden we eigenlijk niet eens controle.. Dus helemaal geen border security praktijken, niet dat ik daar bang voor was, maar had toch wel iets meer controle verwacht. Hans stond ons op te wachten en heeft ons meegenomen naar zijn huis. Hier mogen we de eerste week logeren en worden we met open armen ontvangen. Super vette mazzel. Vanmiddag gaan we beginnen aan onze Sydney ontgroening, onder andere naar het opera house. Ben benieuwd!

Chantal hier:

Zoals Carlien al zei, zijn we na 24 uur reizen aangekomen. We zijn helemaal veilig in Sydney beland. De eerste vlucht viel mij echter wel zwaar, we hadden op het vliegveld in Amsterdam ingecheckt en daarna afscheid genomen van vader, moeder en broertje. Dit was wel emotioneel, maar ik besefte nog niet dat ik echt 5 maanden weg zou zijn van iedereen. Ik had meer het gevoel dat ik een weekje op vakantie zou gaan en ik dan iedereen wel terug zou zien. Dat besef moet nog steeds komen... Na het afscheid nemen hebben we de koffers ingeleverd en toen kon het avontuur echt beginnen! Wat een beetje tegen viel is dat we achter elkaar moesten zitten in plaats van naast elkaar. We hadden beide raamplaatsen, wat op zich heel fijn is. maar naast mij zaten mensen die constant sliepen, waardoor ik niet vaak naar de wc kon of mijn benen kon strekken. Dat is wel vervelend op een vlucht van 12 uur. Daarna hadden we gelukkig wel 4 uur om uit te rusten en voor te bereiden op de volgende vlucht. Ik merkte toen al dat ik echt moe was en de concentratie heeeeeeel ver te zoeken was. Die heb ik nog niet gevonden. Bij beide vluchten heb ik niet heel geweldig kunnen slapen, omdat ik maar niet wist hoe ik moest zitten. Zoals Carlien ook al heeft gezegd, gaan we dit weekend wat sightseeing doen.

We zullen vandaag ook nog even wat foto's met jullie delen!

Groetjes!

1. Ellen Veldman:
    15 september 2018
    veel plezier, blij dat jullie veilig gearriveerd zijn en het groot avontuur begonnen is. Nog even lekker bijkomen en zie uit naar jullie belevenissen
  2. Marianne:
    15 september 2018
    Heel veel plezier en geniet van de omgeving en kijk uit naar jullie bevenissen en foto’s
  3. Alie Meijerhof:
    15 september 2018
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn
    Wij kijken uit naar de volgende berichten en vooral de foto's
  4. Bea Veldman:
    16 september 2018
    Zeker blij dat jullie veilig zijn aangekomen Het is een hele lange reis ver weg van huis Maar door zo contact te hebben dicht bij Wens jullie veel fun en tot gauw
  5. Riet:
    17 september 2018
    Ik heb ze net bekeken ,dat zijn leuke foto's. Heb je het verder naar je zin .geniet er maar lekker van .dit kunnen ze jou niet meer afpakken groetjes OMA.